2010/09/06

Efter en waxing...


... from hell, trots waxarens alla supergulliga försök att lugna ner mig, tycker jag att det är konstigt att ens egna kissemurra, bikinilinje och ben i ens egna huvud är de mest håriga och läbbigaste man vet. Och nej det verkar inte spela någon roll vilka apor man har delat omklädningsrummet med under sitt liv. Det ger liksom ingen kontrast så att jag kan tänka "nej, men det finns hårigare brudar". Visst finns det, they're a dime a dozen. Däremot kan man som en professionell waxare tänka att det är en kroppsdel med hår på och nu ska det bort. Bort bort bort. Förvisso är det inte en av favoritaktiviteter att lägga mig på en brits och köra en spread eagle med min hoo-hah men det kan vara på tiden att avdramatisera det hela. SÅ, gott folk, jag tänker waxa järnet framöver. Wax on, wax off. Och så har jag röstat också. Nu ska jag underhålla mig med en stunds bloopers från Absolutely Fabulous: