2010/09/01

När jag var på min första...


... handledning på gymmet häromdagen gjorde vi en mätning med någon slags elektronmaskin. Den ska tydligen mäta andelen fett, vatten och annan vävnad som kroppen består av. Så jag tog av mig sockorna, ställde mig på den och väntade på pipet. Da pip. Da final pip. Haha, ni skulle ha sett mig när jag satt där medan hon förklarade vad allt på den där lilla remsan som sköt ut ur maskinen betyder. Jag såg ungefär ut så här: o.O och handledaren som märkte det sa: "ja men... men det här är ett bra... utgångsläge?" Låt mig bara säga så här, mina fettprocent gör att jag klassas som något slags stekfett. Perfekt att steka till lite halloumi i om man så vill.


Det gör inget, jag är fortfarande het. All's good in the hood. Nu har jag lite struktur, jag har ett mål. Let's go.