2010/08/13

Buck Angel @ Idea City 2010




Även om jag är helt medveten om att både en kvinna och en man är lite mer än summan av det de har mellan benen måste jag erkänna att mina egna uppfattningar ställdes på sin spets när jag såg den första nakenbilden på Buck Angel. Jag tänkte... "Åh brett leende, snygg kropp..." men så fort jag scrollade ner nedanför midjan "Woa, stoppy-stopp här!" Detta trots att jag sett ett ton shemale porr, i ren utbildningssyfte såklart... och sedan brukar jag dö av skratt när jag lyssnar på deras stön. "Åyääää!!" haha... Nåväl, det var förvånande att se den här mannen. Trots att han har en fantastisk kissemurra kan jag inte se honom som en kvinna. De egenskaper som dyker upp i min egna definition har väldigt lite med det som utgör vårt yttre. Detsamma gäller Nina Arsenault och kvinnlighet.