2010/08/07

Bland de absolut läbbigaste sakerna jag vet...


... är när en 17-19 årig kille med en antydan till tvättbräda skriver till mig. Ok, det finns muskligare varianter också men det är lite saksamma. En sådan har vid detta laget snuskat färdigt till porrfilm och gjort allt som filmerna "tipsade" om med en solpuderknarkande och övertupperad jämnårig men ytterst experimentell tjej som har så mycket pussy att hon inte vet riktigt var hon ska ta vägen med den. Han är förvisso uttråkad men fortfarande tillräckligt hormonstinn så han tänker att det inte skulle sitta totalt fel med en påle i baken alternativt köra lite strypsex och ge någon annan påle i baken. Som vi alla vet är det så himla sexigt när någons ögon nästan poppar ut, haha... Det enda jag tänker i det läget är "Käft snorvalp, hade jag haft en livmoder hade jag kunnat slemmat ut dig ur mig i något land där mina föräldrar tvingat bort mig i äktenskap innan första mensen slog i golvet."

Uhm... jag gillar nog mig själv även när jag är en smula agro.