2010/07/30

"Lever du helt som tjej?"


Seriöst? Kom igen nu va? Hur ska jag annars leva? Ibland målar jag mig själv svart och vit, ställer mig på en äng för att beta för då vill jag vara en kossa. Mu...? Nej, jag orkar inte inta någon pedagogisk approach med varenda människa som korsar min väg och ställer en av många idiotiska frågor som man kan ställa till exempelvis en transsexuell. Vissa saker får man räkna ut själv. Jag kommer hellre inte förklara var jag står i livet för människor som inte tagit sig tiden att lära sig intressanta saker som vad hbt eller transgender eller bisexuell eller homoemotionell eller transvestit eller eller eller står för. Så här långt är jag duktig på att se skillnad på lathet och en fråga ställd bara för att man vill bygga vidare mot att snacka om hur man enklast invaderar mina bakre regioner och genuin nyfikenhet som faktiskt finns där ute. Det är intressanta saker att lära sig om och ska man vistas på Internet bland människor med en uppsjö av olika läggningar och identiteter ska man ta sig tiden att åtminstone googla. Kunskapen finns där ute och om du inte tar dig tiden lär jag inte ta mig tiden.

Nästa lektion: "Kan du få orgasm som en riktig tjej?" Herregud. Stay tuned ya'll.